Merel (Customer Service Medewerker)
Merel is een jongedame met een afgeronde STC-opleiding Havenlogistiek en ruim 10 jaar ervaring als Customer Service Medewerker binnen de containertransport. Bij haar huidige werkgever, een internationale logistieke dienstverlener gespecialiseerd in zeecontainertransport, is ze verantwoordelijk voor al het klantcontact omtrent zeecontainers. Merel verwerkt orders, meldt containers aan in Portbase en stelt verschillende transportdocumenten op. Daarnaast schakelt ze met klanten over onverwachte problemen en boekt ze zendingen bij rederijen. Naast haar logistieke werkzaamheden houdt ze zich ook gedeeltelijk bezig met de facturatie.
Merel heeft één maand opzegtermijn en heeft een salarisindicatie van € 3.500,- op basis van fulltime.
Merel heeft één maand opzegtermijn en heeft een salarisindicatie van € 3.500,- op basis van fulltime.
Werkzaamheden
- Invoeren van orders en opdrachten;
- Containers voormelden in Portbase;
- Boekingen van containers controleren;
- Opmaken van diverse transportdocumenten o.a T1 en CMR's;
- Schakelen met de klanten bij onverwachtse problemen waaronder de vertraging van schepen en missende documenten;
- Lichte facturatie werkzaamheden;
- Klachtenafhandeling en het verhelpen van problemen.